Jan 2, 2008

Majlis Cukur Jambul

Khadeja in white gown

Khadeja melaram pakai tudung, gambar pakai baju kurung kat camera lain


Adik Dinie in baju melayu


Tok Ngah cukur rambut Khadeja


Tok Ngah cukur rambut Dinie, Pak Lang Zul pegang Dinie.

Atuk Hassan tgh cukur rambut Khadeja

Hari tu on 15th Dec aku buat majlis cukur jambul & tahlil anak-anak ku kat umah ayah kat Kapar. Kenduri buat lepas isyak... ramai jugak orang datang. Alhamdullilah all went well.. anak kakak aku Zetti yg baru nak abt 3mths plus pun join skali. Malam tu Khadeja pakai baju kurung, Dinie pakai baju melayu. Comel...


Then, the next day buat kenduri cukur jambul kat umah mak mentua plak kat Sri Andalas.. kenduri buat pagi dari kul 11 cam tu sampai la lepas lunch... Kat Andalas both of them pakai baju moden.. Khadeja pakai gaun n Dinie pakai jumper biase jer.. Letih giler aku 2 hari tu.. Monday tu aku cuti. Tapi dah settle sume, rase lega. Aku pun dah bawak Khadeja pegi sunat on 21st Dec (Friday) ari tu... So macam biase here are some of their photos...

3 comments:

Nomee said...

Gambar Khadeja yang penuh takde ker? Tak nampak sgt la gaun cantek dia tu.

Anonymous said...

uishh...comelnyer
khadeja pakai tudung cam nabila citer Mutiara Hati

azwanihassan said...

Nomee

Takde la gambar penuh Khadeja tu.. ade pun dkt camera my in law. Kalau ade nanti aku letak kat sini.

Fariza

Nabila tu pinjam tudung si Khadeja la.