Nov 9, 2007

Gambar Kawin ku...

Sanding di siang hari




gambar malam berinai




lepas nikah




Ayah yang nikah kan




Makan beradap dgn pengapit Azam & Min




Atas katil pengantin



Hari ni dah genap 1 yr 11 mths and 20 days of my marriage dgn Yassir Zain bin Che Mat. Next year on 6th of April genap la 2 tahun. So far so good, no big hiccups. But sometime ade la tergeliat lidah skit2 jugak kadang2. Especially dah ade twin ni, sume keje umah need to be shared and delegated. Kalau nak harap aku buat sume, tinggal tulang jer la badan ni. 'Sayang' aku ni ok, helpful jugak tapi he will always need a reminder from me to start and do anything. Kalau aku diam die pun buat diam jer.. Kadang2 aku naik 'hangin' jugak tapi tak leh lame sebab kalau die nampak aku lain jer, die mula la buat lawak bodoh die tu yang buat aku tak tahan nak gelak, pas tu tak jadi la nak marah2. Tapi ape - ape pun aku tetap sayang die, sayang sangat. I always pray for good and my marriage will be for eternity.


Sajer jer nak post my wed photo buat kenangan kat sini...

No comments: